فرمانده سپاه استان سمنان:

استخر میامی افتتاح می‌شود

سردار دامغانی با اشاره به واگذاری استخر میامی به سپاه برای تکمیل و موانع پیش روی این طرح نیمه کاره، گفت: تلاش داریم تا هفته دولت سال جاری بتوانیم این مجموعه را افتتاح کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در مجموعه نظام، انقلاب و سپاه پاسداران نگاه ویژه‌ای به مسئولیت‌ها وجود دارد، تاکید کرد: مسئولیت یک بار مواخذه را برای مدیران ایجاد می‌کند و در کنار اینکه توفیقی برای عمل صالح است، دشواری‌های خاص خود را نیز دارد لذا قرآن کریم می‌فرمایند «ای کسانی که ایمان آوردید فرمان خدا و رسول (ص) را که همان عمل صالح است اجابت کنید برای اینکه شما را زنده کنیم» لذا این در واقع همان فلسفه تلاش برای عمل صالح در هر مسئولیتی است.

او با بیان اینکه یکی از فلسفه‌های دین خاصیت زنده کردن دین و پرورش آن است، تاکید کرد: اعمال صالح بر چندین قسم هستند، اما یکی از آن‌ها جهاد فی سبیل الله است که از این منظر بسیاری اقدامات بسیج و سپاه مانند رزمایش مواسات از نمود‌های بارز جهاد هستند که توانستیم شاهد موفقیت‌های خوبی در استان سمنان باشیم همچنین باید گفت بسیج در مواسات و در عرصه جهاد توانست توفیق مضاعف را در راستای عمل صالح به منصه بروز برساند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه بسیج به قلب و روح امام خمینی (ره) الهام شد چرا که هیچ نمونه دیگر مشابهی در دنیا نداشت در نتیجه نهادی مقدس محسوب می‌شود، تاکید کرد: بسیج از یک سو به ولایت فقیه متصل و از سوی دیگر به مردم خدمت می‌کند همچنین در وصف بسیج باید گفت بدنه فعال مردمی که دل در گرو نظام دارد در واقع پایه اصلی این نهاد است و این نیروی الهی چیزی جز مردم محسوب نمی‌شود.

دامغانی با اشاره به اینکه بدنه‌ای که نسبت به اتفاقات جامعه احساس مسئولیت دارد در واقع رسالت بسیجی دارد، گفت: یکی از مهمترین رویکرد‌های سپاه این است که امروز مردم از محرومیت و مشکلات معیشتی خارج شوند، اما در کنار آن طرح‌های خوبی نیز در دست اجرا است که یکی از آن‌ها استخر میامی است که با تمام مشکلات، سال‌ها نیمه‌کاره باقی مانده بود. در این زمینه برخی موانع طی نشست‌هایی با مسئولان دولتی بررسی و بنا بر این شد که موانع تکمیل این طرح برطرف شود تا بتوانیم استخر را به پایان برسانیم.

او  با بیان اینکه تلاش داریم که استخر میامی در هفته دولت به بهره برداری برسد، ابراز کرد: به دلیل شرایط کرونایی هم اکنون حتی در صورت بهره برداری امکان استفاده از استخر نیست، اما امیدواریم که به زودی طرح را تکمیل و برای استفاده مردم در آینده نزدیک تجهیز کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.