رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ۱۵ عملیات اطفای حریق و امدادی در ۲۴ ساعت گذشته با کمک آتش نشانان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی پایه برق در منطقه کمپلو انتهای شیخ بها با تلاش آتش نشانان اطفا شد و آتش نشانان با اعزام به منطقه کیان با ایمن سازی نشت گاز خودرو پژو ۴۰۵ را برطرف و از بروز آتش سوزی و حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

او بیان داشت: حریق منزل مسکونی در منطقه گلستان خیابان تیر با کمک آتش نشانان مهار شد و حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۵۹ دقیقه در منطقه نادری خیابان نبش کتانباف به علت اتصال برق محافظ کولر از سوی آتش نشانان اطفا گردید.

قنبری افزود: مهار حریق خودرو پراید در منطقه حصیر آباد خیابان ۱۴، خودرو پژو ۴۰۵ در منطقه آسیاباد خیابان دوم به علت اتصال برق خودرو، منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۶ غربی به علت اتصال فن و حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه آخر آسفالت و خیابان کاوه بین مسلم و ۳۰ متری ازدیگر عملیات‌های انجام شده از سوی آتش نشانان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به رها سازی کبوتر گیر افتاده در تابلو مغازه درفلکه دروازه با کمک آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق بهارستان منازل مخابرات، کوی فدک، کوی معین زاده و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه سپیدار خیابان ۱۵، چهار شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار