کیانی راد بر لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در معابر این شهر تاکید کرد و گفت: این مسئله در شادگان تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان محسوب می‌شود.

رضا کیانی راد، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان در حاشیه بازدید از مناطق مختلف این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از وظایف دادستانی صیانت از حقوق عامه است و بر اساس قوانین و مقررات دادستان به عنوان مدعی العموم مکلف است در مواردی که بهداشت عمومی در معرض تهدید قرار می‌گیرد ورود کند و اقدامات لازم قانونی را در جهت حل مشکل انجام دهد.

او افزود: مشکل سرریز فاضلاب در برخی از خیابان‌ها و معابر تبدیل به معظلی شده که سلامتی مردم را تهدید می‌کند. دادستانی به عنوان مدعی العموم، علاوه بر بازدید میدانی اقدامات قانونی فوری در جهت حل مشکل انجام داده و تا برطرف شدن این معظل پیگیری‌های مستمر را انجام خواهد داد.

کیانی راد در پایان برای مشکلات مربوط به فاضلاب شهر شادگان ضرب الاجل تعیین گفت: قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته و در همین راستا، برای افرادی که این وضعیت نامطلوب بهداشتی را در شهر شادگان ایجاد کرده اند پرونده قضایی تشکیل شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار