مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: هم اکنون ۲ بخش ویژه مقابله با کرونا برای بستری‌شدگان در بیمارستان امام خمینی این شهرستان فعال شده است.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هم اکنون ۲ بخش ویژه مقابله با کرونا در این شهرستان فعال شده که از لحاظ تخت‌های بیمارستانی، اکسیژن، دارو و خدمات به بیماران کرونا مشکلی وجود ندارد و انتظار داریم شهروندان هم ما را در ایام بحرانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کمک کنند.

حسینی با بیان اینکه در یک هفته گذشته جواب حدود ۳۶ درصد تست‌های مراجعه کنندگان مثبت اعلام شده است، افزود: این میزان در ماه قبل کمتر از ۲۰ درصد ثبت شده بود.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول با بیان اینکه مهاباد در حال حاضر در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارد، اذعان کرد: آمار مبتلایان و مراجعه کنندگان به بیمارستان همچنان صعودی بوده و از شهروندان تقاضا داریم شیوه نامه‌های بهداشتی را بطور جدی رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست و رعایت قرنطینه بیماران کرونایی و یا مشکوک به کرونا را به عنوان بهترین اقدامات پیشگیرانه در مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ بوده و ضروری است شهروندان آن را جدی بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.