با وجود وعده‌های فراوان مسئولان برای بازسازی مدرسه شهید کلاه دوز میناب، اما همچنان این مدرسه برای دانش آموزان نا امن است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روستای پشته علی آباد با جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر در چهار کیلومتری شهر میناب قرار دارد، این روستا با دارا بودن آب و هوای گرم و خشک دارای یک فصل طولانی گرما و یک دوره کوتاه بهاری است.

اهالی این روستا که از اصالت بالایی برخوردار هستند اکثریت مردم آن از قشر ضعیف جامعه به شمار می‌روند و با پول کارگری و کشاورزی امرارمعاش می‌کنند و ازیک طرف فقر مالی و از طرف دیگر بی مهری و بدعهدی مسئولان قلبشان را رنجور ساخته است.

مدرسه شهید کلاه دوز تنها مدرسه در این منطقه است که در سال ۱۳۵۶ تاسیس شده و با وجود گذشت چهار دهه از ساخت این مدرسه اکنون تخریبی و غیر قابل استفاده می‌باشد.

سالانه قریب به ۳۰۰ نفر دانش آموزش در این مدرسه در حال تحصیل هستند که هر لحظه امکان آوار شدن سقف بر سر دانش آموزان وجود دارد.
با وجود کمبود‌های بی شمار در روستا و نبود امکانات مناسب برای مردم منطقه ،یکی از خواسته‌های آن‌ها ساخت و بازسازی مدرسه جهت ایجاد امنیت برای فرزندانشان در محل تحصیل است.

منبع:شهروندخبرنگار - میناب


بیشتر بخوانید:


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار