هشدار رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: طی روز‌های اخیر تعداد موارد سرپایی نسبت به هفته گذشته تقریبا سه برابر و موارد بستری دو برابر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به وضعیت قرمز بیماری در بهبهان، گفت: طی روز‌های اخیر تعداد موارد سرپایی نسبت به هفته گذشته تقریبا سه برابر و موارد بستری دو برابر شده است.

او در ادامه بیان داشت: با توجه به افزایش شهر‌های قرمز در کشور و شناسایی چند مورد کرونای دلتا در خوزستان، از روز‌های قبل در خصوص افزایش بیماری هشدار دادیم.

احدی افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های شهیدزاده و تامین اجتماعی در بهبهان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را انجام می‌دهند، و در تلاش هستیم با راه اندازی بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج)، همه بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شده و دیگر بیمارستان‌های شهرستان پاک شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان ادامه داد: ظرفیت کافی برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان وجود دارد و رعایت اصول بهداشتی در سطح شهرستان کاهش یافته، در حالی که در این شرایط تنها راهکار برای مقابله با کرونا رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی است.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر روزانه ۲ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق می‌شود و در تلاش هستیم که آمار واکسیناسیون روازنه را به ۳ هزار دوز افزایش دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار