فعالیت خانه امید ویژه بازنشستگان کشوری در شهرستان لارستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در مراسم  فعالیت خانه امید ویژه بازنشستگان کشوری گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای ساخت این مجموعه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بوده  که از سوی صندوق بازنشستگان کشور تامین شده است.

او بیان کرد:  مجموعه خانه امید ویژه بازنشستگان کشوری در زمینی به مساحت ۹۹۰ و زیربنای ۵۰۰ متر مربع در کمتر از ۲ سال ساخته شد که شامل چهار اتاق و یک سالن آمفی تئاتر است.

حسنی تصریح کرد: امروز  دولت و کشور در سخت ترین شرایط اقتصادی  و محدودیت منابع مالی قرار دارد اما بسیاری از طرح های عمرانی و طرح های اقتصادی در جای جای کشور به ویژه در شهرستان لارستان با قوت و سرعت بالا در حال اجرا است.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان افتتاح این مجموعه را محلی برای رفاه و آسایش بیشتر بازنشستگان به عنوان گنجینه های ارزشمند کشور دانست و ادامه داد: باید بتوان از تجربیات این افراد در حوزه های مختلف مدیریتی، کارشناسی و اجرایی استفاده لازم را برد.

او افزود: بازنشستگان با کوله باری از تجربه، علم و آگاهی هستند و باید نتیجه سال ها تلاش و کوشش و تجربه خود را به مدیران و کارشناسان جدید انتقال دهند.

حسنی اضافه کرد: آن گونه که در حوزه اقتصادی انباشت سرمایه می‌تواند رشد و توسعه اقتصادی را رقم زند در موضوع مدیریت و نیروی انسانی نیز انباشت و استفاده از تجربیات گرانبهای بازنشستگان مناسب ترین راهکار و رهاوردی برای آینده روشن نظام مدیریتی و اجرایی است.

معاون استاندار فارس از  تلاش‌های بازنشستگانی که  سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در راه خدمت به سازمان ها گذرانده اند، قدردانی کرد.

شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار