مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: همکاری این سازمان با سایر نهادها در زمینه نظارت بر اراضی ملی بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردین حکیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی در سطح استان، گفت: محیط زیست استان با همکاری و تعامل با منابع طبیعی بیش از پیش گشت و کنترل و نظارت های خود را در این خصوص افزایش داده است.

او با تاکید بر جلوگیری جدی از تغییر کاربری اراضی ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده، افزود: انتظار می رود سایر دستگاه ها و سازمان ها و دهیاران و جوامع ملی نیز همکاری لازم با دستگاه های متولی به ویژه محیط زیست و منابع طبیعی را در این امر خطیر داشته باشند.

حکیمی با اشاره به وظیفه اداره‌کل حفاظت محیط زیست و نیز منابع طبیعی استان در جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و  مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: یکی از اهداف مهم افزایش اقدامات نظارتی، توقف فعالیت های غیر مجاز و پیگیری قانونی در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز است.

او افزود: با توجه به تشدید اقدامات نظارتی محیط زیست و منابع طبیعی تعدادی از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی بازداشت شده در محدوده نسا توسط مامورین محیط بانی نسا و مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی تخریب شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.