ستاره مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو با مدال برنز به صحنه مسابقات المپیک توکیو بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیمون بایلز ستاره ژیمناستیک آمریکا و فاتح ۴ مدال طلای المپیک ریو که به دلیل مشکلات روحی و روانی از چند مسابقه المپیک توکیو انصراف داده بود، امروز در رقابت‌های ماده چوب موازنه شرکت کرد و پس از ورزشکاران چینی به مدال برنز دست یافت.

غیبت‌های بایلز از هفته گذشته و از مسابقات تیمی شروع شد.

فاتح چهار طلای المپیک ریو که از امید‌های اصلی آمریکا برای کسب چند مدال طلای دیگر در توکیو محسوب می‌شد، سه شنبه هفته گذشته در جریان فینال مسابقات تیمی در اولین حرکت خود روی خرک مرتکب اشتباه شد و از ادامه کار انصراف داد.

مسئولان تیم ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه رسمی علت کناره گیری بایلز را «مسئله پزشکی» اعلام کردند و گفتند او روزانه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا وضعیتش از نظر پزشکی برای مسابقات آینده مشخص شود.

ظاهراً مشکل بایلز حل نشد، زیرا در ادامه کار او از فینال مسابقات انفرادی تمام اسباب، خرک، میله‌های نامتقارن و حرکات زمینی نیز کناره گیری کرد.این ورزشکار سرشناس در مصاحبه‌های خود فاش کرد که در بازی‌های امسال به لحاظ روحی و روانی مشکل دارد و احساس "استرس" می‌کند.

بایلز سرانجام امروز پا به میدان مسابقات ماده چوب موازنه گذاشت و با کسب امتیاز ۱۴ به مدال برنز رسید.

گوان چنچن و تانگ شیجینگ هر دو از چین به ترتب با کسب امتیازهای  ۱۴.۶۳۳ و ۱۴.۲۳۳ به مدال‌های طلا و نقره این بخش دست پیدا کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار