رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید در شهر تبریز گفت: در این راستا پارک‌ها و بوستان‌های تبریز تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حسن زاده رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز  گفت: در نامه‌ای به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز که حاوی مصوبه ستاد کرونای شهرستان تبریز است، بر رعایت ضوابط و مقررات شرایط قرمز کرونایی تاکید شده است.

او اظهار کرد: در این راستا اتراق و سفره پهن کردن در همه پارک‌ها و بوستان‌های شهری ممنوع شد و از حضور مردم در همه پارک‌ها و بوستان‌ها به غیر از برای انجام ورزش و پیاده روی انفرادی جلوگیری می‌شود.

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: تردد و مسافربری به بافت مرکزی شهر توسط اتوبوسرانی و سوار کردن افراد بدون ماسک و ورود به آرامستان‌های شهری به غیر از افراد نزدیک متوفیان نیز ممنوع شد.

حسن زاده ادامه داد: فعالیت همه شهر بازی‌ها و مسافرگیری بیش از سه نفر توسط تاکسی‌های مسافربری از دیگر موارد ممنوعیت بر اساس مصوبه ستاد کرونای شهرستان تبریز است.

او  یادآوری کرد: اعمال محدودیت‌های فوق از دهم مرداد به مدت ۲ هفته بوده که در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.