تمدید ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر در البرز

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز از تمدید فرآیند ثبت نام برای چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا ۲۲ مرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به این که  جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود، گفت: ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر در البرز تا  ۲۲ مرداد امسال تمدید شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز افزود:مهمترین ویژگی‌های جشنواره کارآفرینان برتر استفاده از شاخص‌های به روز علمی و تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش، صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات است.

فلاح نژاد گفت: همچنین در سال جاری نیز کارآفرینان بخش گردشگری و صنایع دستی در این جشنواره حضور دارند.

او افزود: کارگاه‌هایی که موفق شوند عنوان کارافرین برتر استانی را کسب کنند، در داوری جشنواره کشوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و کارآفرینان برتر ملی انتخاب و معرفی می‌شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: کارآفرینان استان به منظور شرکت در این جشنواره برای ثبت نام در سامانه جشنواره کارآفرینان برتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.karafarinanebartar.ir و یا سامانه کارآفرینان برتر مراجعه کنند.

فلاح نژاد افزود: همچنین کارآفرینان در این سامانه می‌توانند از نظام نامه و شیوه اجرایی جشنواره کارآفرینان برتر آگاهی حاصل کنند.

او گفت: کارآفرینان استان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ومراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۴۵۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.