معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: علیرغم شرایط مالی، تلاش می‌کنیم در برنامه زمانبندی مدون آب از سد طالقان به شهر آبیک برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمید رضا کشفی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از خط انتقال پروژه انتقال آب از سد زیاران به شرح آبیک، گفت: علیرغم شرایط مالی، محدودیت‌های اعتباری و ارزی و تاثیر قیمت فولاد از نوسانات بازار، با پیگیری‌های بعمل آمده تلاش می‌کنیم در برنامه زمانبندی مدون آب به شهر آبیک برسد.

کشفی افزود: علیرغم شرایط مالی، محدودیت‌های اعتباری و ارزی و تاثیر قیمت فولاد از نوسانات بازار، با پیگیری‌های بعمل آمده تلاش می‌کنیم در برنامه زمانبندی مدون آب به شهر آبیک برسد.

وی اضافه کرد: انتقال آب از سد زیاران به این شهر از پروژه‌های فعال است و امیدواریم براساس قول داده شده از طرف مدیران ارشد استان و شرکت آب و فاضلاب بتوانیم در موعد مقرر به وعده خود عمل کنیم.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: میزان تزریق منابع مالی و اعتبارات مصوب شده است، منتظر دریافت از خزانه هستیم.

کشفی افزود: روند تزریق منابع آغاز شده است، امیدواریم هرچه زودتر این امر محقق شود تا خللی در انجام پروژه ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار