مجموعه شعر «مرثیه‌های پیش از گندمزار» اثر ملیحه پیران کاشانی در انتشارات قلم طلایی منتشر شد.

سید محمود علوی نیا، شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجموعه شعر دوم ملیحه پیران کاشانی، با عنوان « پیش از مرثیه‌های گندمزار» در ۲۰۶ صفحه و انتشارات قلم طلایی منتشر شد. مجید محسنی وادقانی، مقدمه‌ای بر این کتاب نوشتند.


بیشتربخوانید


وی افزود: مولف هزینه انتشار کتاب «مرثیه‌های پیش از گندمزار» را پرداخت کرد. برای انتشار آن از کاغذ بالک استفاده شد. ملیحه پیران کاشانی پیش از این مجموعه شعر دیگری با عنوان «باخواب حرف می‌زنم» را منتشر کرد. سمیه سادات علوی نیا مدیریت انتشارات قلم طلایی را به عهده دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملیحه پیران کاشانی-همای
۱۰:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
با سلام و درود فراوان .
متن درست خبر به این صورت است .
لطفا در درست بودن واژه ها و چیدمان جمله ها دقت بفرمایید.
با تشکر فراوان

《پیش از مرثیه گندمزار》منتشر شد.

سید محمود علوی نیا، شاعر، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دومین مجموعه شعر ملیحه پیران کاشانی، با عنوان « پیش از مرثیه گندمزار» در ۲۰۶ صفحه و در انتشارات قلم طلایی منتشر شد. مجید محسنی وادقانی، مقدمه‌ این کتاب را نوشته است .



وی افزود: هزینه چاپ و انتشار کتاب « پیش از مرثیه گندمزار» را مولف پرداخت کرد. برای انتشار این مجموعه از کاغذ بالک استفاده شد. ملیحه پیران کاشانی پیش از این مجموعه شعر دیگری با عنوان «باخواب حرف می‌زنم» را منتشر کرده است . سمیه سادات علوی نیا مدیریت انتشارات قلم طلایی را به عهده دارد .
آخرین اخبار