ساخت پیست موتورسواری بوشهر به زودی آغاز می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر گفت: ساخت بخش نخست پیست موتورسواری این شهر به‌زودی در زمین اختصاص یافته در جاده نیروگاه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتو مبیل‌رانی این استان بیان کرد: پارسال ۱۰ هکتار زمین برای ایجاد پیست موتورسواری در جاده نیروگاه اتمی در اختیار این هیات  قرار گرفت، اما به علت اختصاص نیافتن بودجه برای ساخت این پیست، عملیات اجرایی آن آغاز نشد.

او افزود: در اعتبارات امسال بودجه‌ای برای ایجاد این پیست در نظر گرفته شده است و عملیات اجرایی بخش اول آن به‌زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: با توجه به استقبال جوانان از رشته موتورسواری و اتو مبیل‌رانی این اداره کل، از این رشته به صورت ویژه حمایت می‌کند.

بهروزیان فرد گفت: هم اکنون پیست موتورسواری در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی و گناوه  راه اندازی شده است و در شهرستان جم نیز افزون بر اختصاص یک میلیارد تومان برای راه اندازی این رشته، در حال گرفتن زمین برای ایجاد پیست هستیم.

او عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، جذب حامی مالی، ساماندهی ورزشکاران و فعال کردن هیات‌های شهرستانی باید در اولویت برنامه ریزی هیات قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان بوشهر، مهدی شمسی رئیس کنونی این هیات با ۱۳ رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود باقی ماند.

او پس از ابقا در این سمت، از ساماندهی فعالان رشته موتورسواری خبر داد و گفت: ورزشکاران این رشته می‌توانند زیر نظر هیات موتور سواری و اتو مبیل‌رانی استان فعالیت کنند.

مهدی شمسی بیان کرد: مکاتباتی با دستگاه‌های نظارتی استان به منظور صدور مجوز برای موتور‌های سنگین انجام شده و ۳ دستگاه موتورسیکلت از اداره املاک تملیکی استان در اختیار هیات موتور سواری واتومبیل‌رانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.