فرمانده انتظامی سلطانیه از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت شهروندان در فضای مجازی روبیکا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اصانلو فرمانده انتظامی سلطانیه گفت: در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید و توهین از طریق شبکه اجتماعی روبیکا، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان سلطانیه قرار گرفت.

او افزود: شاکی در تحقیقات اولیه عنوان داشت فردی در شبکه اجتماعی روبیکا به من پیام‌های مبتذل، تهدیدآمیز و توهین ارسال کرده و هر بار که او را بلاک میکنم مجددا با صفحه جدیدی مزاحمت ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه ادامه داد: باتوجه به فعالیت گسترده متهم شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا انتقال داده شد.

او افزود: در بازجویی از متهم مشخص شد او با اطلاعات ایمیل دیگران، اقدام به ایجاد پیج روبیکا کرده و به هدف سرگرمی ایجاد مزاحمت کرده است.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات شخصی از جمله ایمیل، هویت شما است و در ایمن نگه داشتن نام کاربری و کلمه عبور خود دقت کرده و آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.

سرهنگ اصانلو از عموم مردم خواست تا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی از مشاوره‌های همکاران ما بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: پلیس فتا ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.