از منتخبان شرکت کننده در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی، قرآنی و عترت ایثارگران بصیر در کرمان قدردانی شد.

محمد عرب پور، مدیر موسسه فرهنگی، قرآنی و عترت ایثارگران بصیر کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دیشب با حضور علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و حجت الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان از منتخبان شرکت کننده در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی، قرآنی و عترت ایثارگران بصیر در کرمان قدردانی شد.

عرب پور با بیان اینکه در مجموع ۲۰۵ شرکت کننده از موسسه فرهنگی، قرآنی و عترت ایثارگران بصیر در کرمان در این مسابقه شرکت داشتند که ۴۵ نفر از آن‌ها در رشته‌های مختلف حفظ، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه حائز رتبه برتر شدند، افزود: دیشب از تعدادی که بالاترین امتیازات را داشتند به صورت نمادین تجلیل شد.

او با اشاره به اینکه در مجموع ۸۵ میلیون ریال جایزه به ۴۵ برنده این دوره از آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسسه فرهنگی، قرآنی و عترت ایثارگران بصیر در کرمان اهدا شد، تصریح کرد: این مراسم با رعایت تمامی شرایط بهداشتی و با حضور حداقل جمعیت برگزار شد؛ البته این برنامه از طریق فضای مجازی نیز مخاطب داشت.

محمد علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم از موسسه فرهنگی قرآن و عترت ایثارگران بصیر کرمان به واسطه فعالیت در فضای حقیقی پیش از کرونا و در فضای مجازی بعد از کرونا قدردانی کرد.

او با بیان توضیحاتی درباره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: موسسه فرهنگی قرآن و عترت ایثارگران بصیر کرمان بالاترین میزان شرکت کننده را در این دوره از مسابقات داشته و در کرمان خوش درخشیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار