اوقاف و امور خیریه از هیئات مذهبی در ماه محرم با اجرای طرح شمیم حسینی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دومین نشست هم‌اندیشی ستایشگران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور ذاکرین و مداحین اهل‌بیت (علیهم‌السلام) بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در جمع مداحان و ستایشگران استان با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی گفت: این طرح با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود و شاخص‌ترین این فعالیت‌ها طرح شمیم حسینی بوده که هر ساله برای توزیع عادلانه‌ی عواید موقوفات و بهره مندی هیئات فعال از این عواید اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ماه محرم و صفر طبق دستورالعمل ستاد کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد که شاخص‌ترین فعالیت‌ها در این دهه ویژه برنامه لبیک یا حسین (ع)، احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی و رهروان زینبی است

امیری اضافه کرد: سیاه پوش نمودن بقاع متبرکه، تعویض پرچم گنبد امامزادگان و برپایی نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن و فضا‌های روباز در بقاع متبرکه شاخص از دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح بصیرت عاشورایی امسال است.

او ادامه داد: در سال قبل با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های بوجود، ۳۰۰ میلیون ریال از محل اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش به هیئات مذهبی فعال در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در قالب طرح شمیم حسینی اهدا شد.

امیری با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان در محرم امسال برگزار خواهد شد، گفت: در سال جاری نیز همچون گذشته از هیئات مذهبی فعال در قالب طرح شمیم حسینی حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار