پرداخت تسهیلات سهام عدالت و چگونگی روش ثبت نام آن از اطلاعات لازم و ضروری است که هر فردی باید از آن آگاهی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صفای نیکو دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی گفت: چنان چه مشتری دارای سهام عدالت باشد ابتدا از طریق اپلیکیشن "ایوا" و بخش " نشان بانک " ثبت نام کرده و اهراز هویت می‌شود.

وی افزود: در صورت تمایل مشتری جهت توثیق سهام عدالت، بانک با استفاده از سرویسی که در اختیار دارد از بورس، قیمت روز سهام عدالت شخص را استعلام می‌کند و با توجه به آخرین مقررات و تکلیف ابلاغی بانک مرکزی، ۶۰ درصد ارزش سهام عدالت متقاضی کارت اعتباری تخصیص داده شده و در قالب کارت اعتباری مجازی صادر شده و در فروشگاه ها‌ی مجاز قابل استفاده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی ادامه داد:۳۷ روز پس از مصرف اعتبار شارژ شده، صورت حساب پرداخت برای مشتری ارسال می‌شود. چنانچه در بازه زمانی ۳۷ تا ۱۵۷ روزه صورت حساب پرداخت شود این تسهیلات با نرخ صفر درصد محاسبه می‌شود و مبلغ پرداختی مجدد در کارت اعتباری ایشان شارژ می‌شود و چنانچه بعد از بازه زمانی فوق اقدام به پرداخت اقساط صورت حساب کند تسهیلات فوق با نرخ ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

صفای نیکو بیان کرد: تا پایان تیرماه ۱۴۰۰، بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات سهام عدالت توسط بانک ملی ایران در استان خراسان رضوی پرداخت شده است.

انتهای پیام// ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.