کریمیان گفت: هر تلاشی که برای اعتلای نام دانشگاه و ارتقای جایگاه آن صورت گیرد، قطعاً مورد تکریم قرار خواهد گرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آیین تجلیل از مسئولان، مدیران و کارکنان برنامه عملیاتی اقدام مشترک دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه‌های مختلف که کسب مقام دانشگاه سرآمد در سطح وزارت بهداشت در سال ۹۹ را در پی داشت، ضمن خیرمقدم و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان، مدیران و کاربران برنامه عملیاتی اقدام مشترک دانشگاه در سال ۹۹، گفت: کسب رتبه دانشگاه سرآمد در سطح وزارت بهداشت برای اولین بار در تاریخ دانشگاه، موفقیت و دستاورد بزرگی است که با جدیت و اهتمام و مسئولیت پذیری دست‌اندرکاران آن کسب شده است.

کریمیان افزود: هر تلاشی که برای اعتلای نام دانشگاه و ارتقای جایگاه آن صورت گیرد، قطعاً مورد تکریم قرار خواهد گرفت و این آیین تجلیل نیز در این راستا انجام گرفته است.

او مطرح کرد: امیدواریم این گونه اقدامات و دستاورد‌هایی که موجب اعتلای نام دانشگاه در سطح وزارت بهداشت می‌شود، در آینده نیز تداوم یابد و شاهد درخشش نام دانشگاه در تمام عرصه‌ها باشیم.

حسین عبدی رئیس اداره برنامه پایش برنامه ریزی اقدام مشترک نیز در ادامه طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از عنایت ریاست محترم دانشگاه به برنامه عملیاتی اقدام مشترک و حمایت همه جانبه ایشان از این برنامه، به اهمیت و ارزش جایگاه دانشگاه در سطح وزارت در پی کسب رتبه دانشگاه سرآمد اشاره کرد.

در خاتمه این آیین از زحمات و تلاش‌های مسئولان، مدیران و کاربران برنامه عملیاتی اقدام مشترک دانشگاه در سال ۹۹ با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.