نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از اختصاص ۳۴۷ میلیارد تومان برای یکی از کلیدی‌ترین طرح‌های زیرساختی و استراتژیک جاده‌ای در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه اجرای طرح جاده‌ای همدان می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و تولیدی و اشتغالزایی را در استان فراهم کند افزود: این طرح با هدف اتصال آزادراه همدان- ملایر به آزادراه همدان- تهران و همچنین اتصال اراک از طریق کمیجان به همدان، به عنوان دو محور مواصلاتی انجام می‌گیرد.

او در تبیین این دو محور استراتژیک، گفت: اتصال مرکز کشور و استان قم به همدان، تسهیل دسترسی استان‌های جنوبی از طریق محور ملایر- جوکار- مرادبلاغی به آزادراه تهران- همدان و در نهایت تسهیل ارتباط به استان‌های شمال و شمال‌غرب کشور از طریق این محور‌ها امکان‌پذیر می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مسیر کمیجان به همدان در مسیر پیشرفت فیزیکی خوبی قرار دارد بیان کرد: طرح اتصال محور نهاوند به آزادراه همدان- تهران درحال اجرا است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.