فرمانده انتظامی خراسان شمالی از بازگرداندن حدود ۴۰۰ میلیون کلاهبرداری به مالباختگان در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به شرایط فعلی و افزایش استفاده مردم از فضای مجازی و اینکه به‌صورت روزمره خیلی از اقدامات شهروندان از طریق فضای مجازی انجام می‌گردد به همین منظور در این روز‌ها پویشی تحت عنوان خرید امن در سطح کشور و استان شکل‌گرفته است.


بیشتر بخوانید


سردار مطهری زاده افزود:هدف از پویش خرید امن، ارتقاء آگاهی مردم از فضای مجازی و تأکید بر این موضوع که هنگام استفاده از فضای مجازی به هر لینکی که برای آنان ارسال می‌شود وارد نشده و با آن‌ها ارتباط برقرار نکنند، است.

او با اشاره به اهمیت توجه مردم به نقطه نظرات کارشناسان پلیس فتا و هشدار‌های آنان، عنوان کرد:خانواده‌ها و فرزندان باید هوشیار باشند تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به بازگرداندن مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری اینترنتی در چهار ماهه نخست امسال توسط کارشناسان پلیس فتا به مالباختگان افزود: پلیس فتا استان از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و با تمام توان و امکانات موجود به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مشکلات فضای مجازی شهروندان می‌باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.