تکریم آیت الله شاهچراغی و معارفه حجت الاسلام مطیعی:

نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان معرفی شد

مراسم معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مراسم معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان هم اکنون در قالب چهارمین جلسه شورای اداری استان سمنان در سال ۱۴۰۰ در استانداری سمنان در حال برگزاری است.

در این جلسه که به صورت حضوری و مجازی با حضور ائمه جمعه و مدیران ارشد استان سمنان در حال برگزاری است؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدیان معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور شرکت دارند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در این جلسه با بزرگداشت شخصیت و اخلاق آیت الله شاهچراغی گفت: آیت الله شاهچراغی همواره با
حمایت‌ها و هدایت‌های خود در این شرایط سخت جنگ اقتصادی، تحریم و کرونا از مدیران حمایت کردند

حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود به نمایندگی از امامان جمعه استان سمنان، منش و مردم داری آیت الله شاهچراغی را الگوی ائمه جمعه بیان کرد و گفت: یکی از شرافتمندانه‌ترین خدمت‌ها، خدمت در سنگر نماز جمعه است و آیت الله شاهچراغی مصداق تلاش خالصانه در این سنگر است.

وی افزود: زهد، اخلاص، پاکی، سلامت نفس، دعوت به وحدت از ویژگی‌های منحصر به فرد آیت االله شاهچراغی است.

وی تاکید کرد: تعهد می‌کنیم برای تحقق اهداف والای میهن اسلامی از حجت الاسلام مطیعی که مورد اعتماد رهبری هم هستند
حمایت کنیم.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سابق سمنان نیز با قدردانی از پیام محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست استعفای خود گفت: حجت الاسلام مطیعی نماینده جدید، ولی فقیه در استان سمنان به خوشنامی می‌شناسم و همواره از وی حمایت و پشتیبانی می‌کنم

وی تاکید کرد: از همه ائمه جمعه و مسئولان و مردم می‌خواهم همان محبتی که در این ۴۲ سال به بنده داشتند به حجت الاسلام مطیعی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور هم با بزرگداشت آیت الله شاهچراغی گفت: حجت الاسلام مطیعی تواضع و سوابق جهادی متعددی دارد و منشا خیر و برکت برای استان سمنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان معاون دفتر مقام معظم رهبری نیز در این مراسم استان سمنان را از بعد علمی، تولید و صنعتی، انقلابی و جهادی از سرمایه‌های ارزشمند کشور خواند و یاد و خاطره سه هزار شهید این استان را گرامی داشت.
 
وی با قدردانی از یک عمر تلاش آیت الله سید محمد شاهچراغی قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: این شخصیت مردمی، روحانی است که انقلابی، ساده زیستی، مردم مداری و کمک به مسئولان از ویژگی‌های بارز او بوده و این الگوی درخشانی برای هم ماست.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان همچنین از حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده جدید، ولی فقیه در استان سمنان به عنوان یکی از فضلای خوب استان، یادگاری از دوران انقلاب و دفاع مقدس، نیرویی شاداب، با نشاط تازه نفس و با روحیه جهادی یاد کرد و افزود : آقای مطیعی از این پس پرچمدار گفتمان رهبری در استان سمنان است و راه بسیار پر افتخار آیت الله شاهچراغی را ادامه خواهد داد.
 
وی با گرامیداشت سالروز نزول آیه هل اتی و روز خانواده گفت: ملت ایران همواره ملتی وفادار، با استقامت و شایسته مدال افتخار بوده و شایسته بهترین هاست.
معاون دفتر مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به آغاز بکار دولت جدید گفت: دولت، دولت مردم و نظام جمهوری اسلامی است و باید خط کشی‌های موهوم جریانات سیاسی را کنار بگذاریم و هر کسی که به اسلام، انقلاب و کشور ارادتی دارد باید به میدان کار بیاید و از همه استعداد‌ها برای کمک به دولت جدید، حل مشکلات و شکوفایی استعداد‌ها کمک بگیریم.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  نیز با قدردانی از حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به خود و بیان احترام معظم له به آیت الله شاهچراغی تاکید کرد : به منظور تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، طرح هایی نظیر شبکه امامت و ایجاد کمیته نخبگان ، جوانان و استادان در استان سمنان اجرا می شود.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.