عضو شورای شهر اندیمشک گفت: از ریخت و پاش‌های بیهوده کاسته شده و از محل صرفه جویی‌های صورت گرفته کار‌های خدماتی و عمرانی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مریدی، عضو شورای شهر اندیمشک گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هزینه‌ها را به صورت محسوس کاهش دادیم و از ریخت و پاش‌های بیهوده کاسته شده و از محل صرفه جویی‌های صورت گرفته کار‌های خدماتی و عمرانی متعددی در شهر انجام گردید.

او در ادامه پرداخت به موقع حقوق کارگران و پرسنل را به صورت ماهیانه از مهمترین عملکرد شهرداری برشمرد و گفت: در طول ۴ سال گذشته حقوق‌ها به صورت ماهیانه پرداخت شد و ۴ ماه از حقوق‌های معوقه سال‌های گذشته هم تسویه گردید.

مریدی افزود: بازگشایی مسیر راه آهن به کوی شهدا و مسیر بوتان جهت رفع گره‌های ترافیکی و تردد آسان مردم از مهمترین کار‌های عمرانی بود که با همکاری مسئولین شهرستان  به سرانجام رسید.

عضو شورای شهر اندیمشک ادامه داد: احداث میادین مدافعین حرم و خلبان و نصب سردیس شهدای مدافع حرم و خلبانان، نامگذاری بیش از ۸۰ خیابان و معابر بنام شهدای گرانقدر اندیمشک، نامگذاری بلوار اندیمشک به سمت دزفول بنام شهید سلیمانی و نصب سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، احداث بلوار و میدان ولیعصر (عج)، کاشت بیش از ۵۰۰ درخت کنار در جاده بازار بسمت شرکت نفت و نامگذاری این بلوار بنام (کنار)، احداث میدان وحدت در بلوار ۴۵ متری قدس صورت گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: احداث میدان شهدای نیروی انتظامی، احداث میدان فرهنگ در کوی ولایت، احداث میادین کشاورز و مقاومت در کوی لور، احداث میدان دولت در جنب پارک دولت، بازسازی میدان امام (ره)، بازسازی میدان آزادگان، بازسازی میادین معلم و شاهد و نصب آبنما و المان، احداث میدان پرچم جنب سالن کشتی، احداث میدان دانش آموز و قلم و نصب المان جنب فرمانداری، احداث بلوار و پارک محله‌ای در کوی جمهوری انتهای بلوار ۹۰ متری، احداث بلوار و مسیر پیاده روی خانوادگی و نصب نیمکت و المان در خیابان اصلی کوی جمهوری محقق شد.

او گفت: حفر ۲ حلقه چاه آب در بهشت زهرای اندیمشک و مسکن مهر جهت تامین آب شرب و فضای سبز، بازسازی پارک ۷۲ تن و احداث آبنما و نصب المان‌های متعدد و نصب وسایل بازی کودکان، بازسازی کامل پارک بزرگ، بازسازی پارک ۷ تیر، تامین روشنایی کامل بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بازسازی بلوار و پارک محله‌ای جنب اداره ثبت و احوال، احداث و ساماندهی بلوار کوی ورزشکاران و نصب نیمکت، تامین زمین و مساعدت جهت احداث ۶ زمین چمن مینی فوتبال با همکاری اداره ورزش و جوانان انجام گردید.

مریدی اظهار داشت: آسفالت بیش از ۴۰۰ خیابان و کوچه در کوی امیر، کوی ولایت، کوی رسالت، کوی جانبازان، کوی آزادی و مسکن مهر و کوی شهداء را از به یاد ماندنی‌ترین خدماتی است که با مساعدت و همکاری نماینده مردم  در مجلس و فرماندار اندیمشک به سرانجام رسید.

عضو شورای شهر اندیمشک افزود: احداث پل بر روی انتهای کانال علی کمال در فاز ۳ کوی جمهوری و بازسازی میدان شهید بهشتی و نصب المان در چند ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار