در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر همدان، محمود مسگریان با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر همدان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان صبح امروز با حضور در صحن علنی شورا ضمن انجام مراسم تحلیف عزم جدی خود را برای خدمت به مردم در دوره جدید اعلام کردند.

در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر همدان اکبر کاووسی، سعید حاج بابائی، محمود مسکریان، مرتضی کرباسیان، مهدی حیدری، علی رحیمی فر، ناصر صفری افلاکی، سعید نظری، سعید شهابی نیا وحمید بادامی نژاد به عنوان یازده عضو اصلی شورای اسلامی شهر همدان از طریق مردم انتخاب شدند.

امروز همچنین با حضور فرماندار همدان انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر همدان برای دوره یکساله هم برگزار شد که در نتیجه محمود مسکریان با کسب ۱۱ رأی و اکثریت مطلق به عنوان رئییس شورا و سعید نظری هم با کسب ۱۱ رأی به عنوان نائب رئییس شورای اسلامی شهر همدان انتخاب شدند.

حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی نیز به عنوان منشی اول و سعید شهابی نیا نیز به عنوان منشی دوم شورای شهر همدان در دوره ششم به مدت یکسال انتخاب شدند.

فرماندار همدان پس از انجام مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر همدان با تبریک به اعضای جدید این شورا برای کسب رأی اعتماد مردم، از اعضای جدید شورای اسلامی شهر همدان خواست برای توسعه همه جانبه شهر همدان در حوزه مدیریت شهری، ضمن برنامه محور بودن، طرح جامع شهر را هم به عنوان نقشه راه برای برون رفت از بسیاری از مشکلات و معضلات فعلی شهر همدان مد نظر داشته باشند.

محمدی افزود: اعضای جدید شورای اسلامی تلاش کنند مصوباتی را در صحن بگذارند که علاوه بر تأمین منافع مردم، مغایرتی با قانون نداشته باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار