شهردار شهر ناگویای ژاپن به دلیل گاز گرفتن مدال طلای المپیک توکیو به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکاشی کاوامورا شهردار ناگویا روز چهارشنبه در دیدار با میو گوتو بازیکن تیم ملی سافتبال ژاپن، که با پیروزی بر ایالات متحده قهرمان مسابقات المپیک توکیو شد، ناگهان مدال طلای او را به دندان گرفت.

این اقدام شهردار موجی از انتقادات را علیه او در پی داشت. برخی‌ها این کار او را "بی احترامی" به ورزشکار توصیف کردند و برخی دیگر آن را در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا "بی ملاحظگی" دانستند.

وقتی گوتو مدال را دور گردن کاوامورا انداخت، شهردار ابتدا آن را گرفت و گفت: "سنگین است" و ناگهان بدون اجازه او آن را گاز گرفت.

بسیاری از مردم در توئیتر گفتند که این ژست نشان دهنده "عدم آگاهی شهردار در بحبوحه موج جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا " در ژاپن است.

همچنین شرکت تویوتا موتور که مالک تیم باشگاهی گوتو است، در بیانیه‌ای از کاوامورا انتقاد کرد و گفت: "این یک اقدام ناشایست و بی احترامی به تلاش‌های طولانی مدت این ورزشکار بود که به قهرمانی تیم ملی سافت بال کمک کرد.

ما واقعاً امیدواریم (شهردار) به عنوان یک لیدر رفتار مناسبی داشته باشد. "

کاوامورا روز به دلیل این رفتار خود عذرخواهی کرد. او در بیانیه‌ای گفت: "این بزرگترین ابراز محبت من بود. اگر مشکلی ایجاد کردم، متاسفم. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار