در شبانه روز گذشته با ثبت ۷ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی تعداد فوتی‌های این بیماری در استان به ۹۷۴ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۳۰ آزمایش کرونا در استان انجام شده که ۱۵۰ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شده است گفت: از این تعداد، ۲۹ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۱۲۱ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۵۷ نفر از بیرجند، ۲ نفر از بشرویه، ۴ نفر از خوسف، ۷ نفر از سرایان، ۷ نفر از سربیشه،۱۰ نفر از فردوس، ۹ نفر از طبس، ۵۱ نفر از قاین و ۳ نفر از نهبندان بوده اند.

مهدی زاده بیان کرد: در حال حاضر ۳۶۴ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۲۰ نفر دارای تست کرونای مثبت اند و از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۵ نفر از آن ها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: تا کنون ۲۳ هزار و ۵۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او ادامه داد: تا روز گذشته ۶۸ هزار و ۸۵۸ تست مولکولی کرونا در استان انجام شده است که ۲۴ هزار و ۷۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

مهدی زاده گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت ۷ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی تعداد فوتی‌های کرونا در استان به ۹۷۴ نفر رسید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.