سرهنگ علی محمدی گفت: عملکرد پلیس و شهرداری لازم و ملزوم یکدیگر است و هدف هر دو برقراری نظم و آرامش در سطح شهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مهرداد علی محمدی، رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در دیدار با شهردار مهران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیشتر با شهرداری اظهار داشت: بر اثر این همدلی، هماهنگی و همسویی است که می‌توانیم بخشی از خواسته‌های شهروندان را برطرف نماییم.

او افزود:عمده‌ترین بحث پلیس جامعه محور جلب مشارکت مردم است و جلب این مشارکت با ابزار‌های سنتی و دیدگاه‌های قدیمی امکان پذیر نیست و باید پلیس جامعه محور و به روز باشد.

سرهنگ علی محمدی اظهار داشت: هرچه تعامل و همکاری پلیس و شهرداری بیشتر باشد، خدمت رسانی به مردم عزیز بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد. عملکرد پلیس و شهرداری لازم و ملزوم یکدیگر است و هدف هر دو برقراری نظم و آرامش در سطح شهر است.

در ادامه حجت الله نصیری پور شهردار مهران با اشاره به رصد کار‌ها به لحاظ موقعیت فعلی گفت : در انجام امورات در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهر مهران تحولات خوبی ایجاد شده و همکاری نیروی انتظامی و شهرداری می‌تواند خیلی از مشکلات را مرتفع کند.

شهردار مهران آمادگی خود را جهت همکاری دوجانبه با نیروی انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت:شهرداری آمادگی این را دارد که در اجرای ترافیک شهری و مقوله‌های از این قبیل که در امنیت پایدار موثر است یار و همراه نیروی انتظامی باشد.

 نصیری پور در پایان بیان کرد : نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی اسلامی و ولایی خوب درخشیده و این شهر از امنیت خیلی خوبی برخوردار است که این مهم در سایه فعالیت‌ها و اقدامات فرمانده انتظامی استان ایلام و ماموران زحمتکش آن به دست آمده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.