جاده‌ای بسیار زیبا در چین + فیلم

جاده‌ای در چین چشم‌اندازی خارق‌العاده از فضای سرسبز و تماشایی اطراف رودخانه دارد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شیزیگووان منطقه‌ای است بسیار خوش‌منظره و تماشایی که در  در جنوب غربی استان «هوبئی»  کشور چین قرار دارد.

مسئولان این منطقه از چین، یک پل معلق جدید احداث کرده اند که روی رودخانه بسیار زیبا با آب‌های پرنور و شفاف ساخته شده است.

مردم می‌توانند از روی این پل طویل که برابر با ۵۰۰ متر است، عبور کنند و در حین گذر از آن، چشم‌اندازی خارق‌العاده را از فضای سرسبز و تماشایی اطراف رودخانه و درخشش قطرات آب رودخانه که همانند الماسی بی‌نظیر می‌درخشد، مشاهده کنند.

از نکات جالب و تحسین‌برانگیز در این نوع جاذبه شگفت‌انگیز، می‌توان به گذر از قسمتی از یک دره بسیار زیبا اشاره کرد که عابران هنگام رد شدن از روی پل، می‌توانند زیبایی‌های این دره‌ی فوق‌العاده را ببینند.

 


بیشتر بخوانید


 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
این مکان حتما آبهای پشت سدی است که راکد و ساکت و آرام است که روی سطحش پل شناور مستحکم عبور خودرویی نصب کردند برای سهولت در امور رانندگی ایمن و دیگر جاده های پر هزینه از میان کوه ها و جنگلها نکشیدند که بخواهند درختان جنگلی را همئ قطع کنند به این می گویند یک جاده کاربردی کم هزینه و ایمن و با سهولت میانبر خردمندانه .
والسلام و صلوات التماس دعا .