معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۲۱ هزار تماس با فوریت‌های پلیس استان چهارمحال و بختیاری برقرار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی‌اصغر مهری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پلیس فتا در حوزه کشف جرم، و معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند، تصریح کرد: سال گذشته ۵۲۱ هزار تماس با فوریت‌های پلیس استان گرفته شد که ۲ هزار و ۶۰۰ مورد آن فقط در شب چهارشنبه‌سوری بود.

او  از انجام بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد مراجعه حضوری به مشاوران نیروی انتظامی استان خبر داد و گفت: به علاوه مرکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی استان، ۱۸ واحد شامل دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها و مراکز در حال انجام مشاوره هستند و سامانه ۰۹۶۵۸۰ آماده ارائه مشاوره تلفنی به شهروندان است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به حوزه مستندات عملکرد همکاران در معاونت اجتماعی، خاطرنشان کرد: آموزش همگانی، فضای مجازی و برآورد اجتماعی از وظایف مهم معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است که در این راستا آموزش در قالب اپلیکیشن و کلیپ‌های آموزشی از طریق درگاه‌های مختلف اینترنتی، رسانه‌ها و صدا و سیمای استان پخش و در حوزه برآورد اجتماعی نیز محققان این حوزه براساس نیاز‌های اجتماعی در مناطق مختلف به تحقیق پرداخته و نتایج آن در اختیار نیرو‌های اجرایی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


مهری با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار وظیفه پلیس است، اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان طلایه‌داران جبهه امنیت کشور در برقراری امنیت نقش اثرگذاری دارند و مردم نیز در این راستا باید همکاری کنند.

او افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در حوزه اطلاع‌رسانی نیز فعالیت دارد و مرجع رسمی آن خبرگزاری پلیس است که در بخش‌های مختلف عملکرد پلیس از جمله کشفیات مواد مخدر، مبارزه با مصرف مواد مخدر و قاچاق کالا، وقایع، اتفاقات و انتقادات نسبت به عملکرد پلیس فعال است.

انتهای پیام/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار