رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: متقاضیان و علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی بدون کنکور می توانند از امروز تا ۲۰ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: متقاضیان و علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی بدون کنکور و بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) همراه با انتخاب رشته سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی:www.sanjesh.org ازامروز ۱۴ تا ۲۰ مرداد ثبت نام کنند.

او افزود: اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، باز پرداخت شهریه به صورت اقساطی، تنوع در عناوین رشته ها، دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی و شهریه بگیر، امکان مهمان و انتقال به شهر مورد نظر دانشجو، بیشترین آمار قبولی در آزمون‌های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل ایمن برای شاغلین و بانوان خانه دار، تحصیل همزمان در دو رشته، امکان تغییر رشته، آموزش حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی، انتخاب محل دلخواه برای آزمون‌های پایان ترم حضوری، مرخصی تحصیلی برای مشمولان در اولین نیمسال تحصیلی در این دانشگاه فراهم شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: دانشگاه پیام نور رتبه نخست آموزش الکترونیک در سال تحصیلی۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ را در بین دانشگاه‌های کشور کسب کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار