معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همراهی مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام اصلی برای گذر از بحران شیوع بیماری کروناست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ضامن صالحی فرد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیش از ۱۰۰ نیرو در گروه پرستاری نیاز فوری بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری جهت مقابله با بحران کنونی شیوع بیماری در پیک پنجم کروناست.

او اظهار داشت: هم اکنون همه امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات در بخش‌های مختلف بستری و سرپایی مراکز درمانی و بیمارستان صحرایی مرکز استان چهارمحال و بختیاری بسیج شده است تا خدمات به صورت شایسته به بیماران ارائه گردد.

صالحی فرد افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورت پروتکل شکنی، کاهش هماهنگی و همکاری بین بخشی و یا عدم همراهی مردم در رعایت بهداشت و شرکت در تجمعات و دورهمی‌ها و مراسمات گردش ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از بخش‌های بیمارستانی ادغام و جراحی‌های الکتیو در بیمارستان‌های مرکز استان به صورت کامل لغو و کنسل شده است.


بیشتر بخوانید


صالحی فرد ادامه داد: بیش از ۵۵۰ نیرو در رسته و رشته‌های شغلی مختلف مورد نیاز در سطوح مختلف سیستم دانشگاه علوم پزشکی استان می‌باشد که امید است بزودی طی روز‌های آتی به مجموع نیرو‌های کاری دانشگاه علوم پزشکی افزوده شود..

او یادآور شد: احتمالا از بخش‌ها و فضا‌های دیگر در قالب نقاهتگاه و یا ظرفیت سایر ادارات استان استفاده شود.

صالحی فرد ادامه داد: اقدام اصلی برای گذر از این بحران، همراهی مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همکاری بین بخشی است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار