اخبار نتایج و حاشیه‌های روز پانزدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات ۳ نماینده از کشورمان در رشته کشتی آزاد پیگیری شد.

نماینده‌های کاروان کشورمان امروز در تنها رشته کشتی آزاد به مصاف رقیبان خود رفتند. مرتضی قیاسی و محمد حسین محمدیان کشتی گیران وزن‌های ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف رقیبان خود رفتند و امیرحسین زارع نیز در رده بندی به مصاف رقیب قدرتمند خود  می روند.

این خبر بروزرسانی می‌شود.

زارع به مدال برنز دست یافت

امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی المپیک توکیو مقابل حریف چینی خود به پیروزی ۵ بر صفر دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

 

۲ سال پیش
مرتضی قیاسی از دور رقابت های المپیک حذف شد

با شکست باجرانگ هندی مقابل حریفی از جمهوری آذربایجان مرتضی قیاسی آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان از دور رقابت های المپیک کنار رفت.

 

۲ سال پیش
قیاسی از صعود به نیمه نهایی ناکام ماند

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی پس از پیروزی در دور نخست مقابل هیثم دخلاوی از تونس مقابل باجرانگ عنواندار کشتی جهان از هند مغلوب شد و شانس رسیدن به دیدار نیمه نهایی را از دست داد.

۲ سال پیش
امید برنزی محمدیان پرپر شد

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان ناباورانه مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل سعداله یف روس محمدیان حذف شد.

۲ سال پیش
پیروزی قاطعانه قیاسی برای صعود به یک چهارم

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست مقابل هیثم دخلاوی از تونس به برتری رسید و در دور بعد به مصاف برنده امازار آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند می‌رود.

۲ سال پیش
محمدیان ناباورانه مغلوب کشتی گیر گرجی شد

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان ناباورانه مغلوب شد و برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد.

۲ سال پیش

حواشی روز پانزدهم: 

۲۹ کرونایی جدید در المپیک توکیو

  • بر اساس اعلام کمیته برگزاری المپیک توکیو نتایج آزمایش ۲۹ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است. هیچ ورزشکاری در میان موارد جدید وجود ندارد. به این ترتیب مجموع مبتلایان المپیکی به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا امروز به ۳۸۷ نفر رسید.

۲ مربی بلاروسی توسط کمیته بین المللی المپیک از مسابقات المپیک اخراج شدند

  • کمیته بین المللی المپیک امروز اعلام کرد که ۲ مربی بلاروسی را از المپیک توکیو، به دلیل حواشی پیرامون مسئله کریستینا تسیمانوسکایا اخراج کرده است.کریستینا تسیمانوسکایا دونده بلاروسی پس از پایان رقابت خود در المپیک توکیو حاضر به بازگشت به بلاروس نشد و به سفارت لهستان در توکیو پناه برد او چند روز بعد راهی وین شد.

اخراج بازیکن تیم والیبال زنان برزیل به علت تخلف دوپینگ

  • مسئولان تیم والیبال زنان برزیل تاندارا کایکستا بازیکن این تیم را به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ از تیم اخراج و راهی برزیل کردند. این بازیکن در تمام بازی‌های برزیل در المپیک توکیو حضور داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
فقط بلدند قمپوز در کنند که بوجه نداریم و رسیدگی نمی شه و امکانات نداریم و هدیه هامون ندادند و کم دادند و نرسید و هزار توجیه دیگر ، چی شد ؟ با با اینکاره نیستید برید ، بزارید یه عده جوان تازه نفس بان ، همه چیز بوی فرسودگی و ندانم کاری می دهد، بعد باخت روانشناس و پزشک و مربی و وکیل و وزیر تشریف می آورند چند صباحی با توجه های آن چنانی سر مردم را شیره می مالند و همه چیز فراموش می شود تا المپیکی دیگر با بوق کرنا و سورنا و دهل شیپور و مارش جنگی که ما شیریم و این بار کولاک می کنیم و ، آخر کار یکی نیست بگوید آن حرف ها چه بود و این نتایج چه بود ؟؟؟؟
هم بوجه ها ها ها خورده شد و هم روحیه مردم را هدر دادید .
Iran (Islamic Republic of)
ت
۲۰:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
المپیک کی تمام میشه که دیگر هیچوقت شروع نشه نفسمون را گرفت تا والیبال در بازی ها حضور داشت آنجا هم اعتبار داشت
Iran (Islamic Republic of)
امیر سیف
۱۹:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
وقتی تمام هدف وزارت ورزش و شخص وزیر، گلات کردن یه تیم خاصه، نتایج المپیک باید اینجوری بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
ایران تا الان دو مدال طلا گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
بدترین شکست واسه فینال وزن 125 کیلو بود که کشتی گیر گرجستانی تو صدم ثانیه طلا رو با نقره عوض کرد. به خیال اینکه کشتی تموم شده و نشده بود و آمریکایی قهرمان شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
البته از این کاروان ۴ تا مدال رو کشتی گرفت
یه ذره منطقی باشیم
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
خاک بر سر کاروان المپیک ایران با این عملکرد افتضاح با این سابقه در کشتی آزاد یک مدال طلا هم نتونستیم بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
مشکل مربیه. چطور رسول خادم همیشه کلی طلا داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
به بچه ها بی احترامی نکنید، وقتی برنامه ریزی محدود به چند ماه مانده به المپیک می شه، این نتیجه شاهکار هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
الان این نظر یک کارشناس بود یا یک طرفدار ورزش.
قهرمان المپیک امروز تو ثانیه ی آخر باخت. ورزش همینه برد و باخت داره. نظر کارشناسی بدید لطفا. خیلی از قهرمانهای المپیک و دنیا تو ورزش یک روزی بردند و یک روز باختند.
نصف فرنگی کارها مدال گرفتن از پنج آزاد کار هم دو نفر مدال گرفتن. فکر نمی کنم آمار بدی باشه....یا حق
آخرین اخبار