سرپرست دفتر «اصفهان کارت» شهرداری اصفهان گفت: شارژ اصفهان کارت از طریق تلفن همراه و پرداخت کرایه اتوبوس با استفاده از کد QR، نهایتا تا پاییز امسال امکان پذیر می‌شود.

فرهاد گلی سرپرست دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در تلاشیم شهروندان برای پرداخت کرایه اتوبوس یا شارژ اصفهان کارت خود، کمتر به گیشه‌ها یا دستگاه‌های شارژ خودکار نیاز داشته باشند و از ابزار‌های موبایلی برای این منظور بیشتر استفاده کنند.

او افزود: با در دسترس قرار گرفتن اپلیکیشن‌های تلفن همراه، مردم اصفهان کارت‌های خود را به راحتی شارژ کرده و از خدمات قابل پرداخت با این کارت استفاده خواهند کرد؛ همچنین با کد‌های QR سهولت پرداخت کرایهٔ وسایل حمل و نقل را به همراه خواهند داشت.

سرپرست دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان همچنین با موضوع تعداد گیشه‌های شارژ اصفهان کارت افزود: تعداد این گیشه‌ها بر اساس نیاز مردم، تردد و تعداد اتوبوس‌ها و مواردی از این قبیل تعبیه شده است؛ برای مثال بیشتر ایستگاه‌های BRT به علت پر رفت و آمد بودن، دارای گیشه شارژ اصفهان کارت هستند.

گلی از توجه به مطالبات مردم سخن به میان آورد و گفت: اگر مردم درخواست گیشه‌های شارژ برای نقطه‌ای از شهر دارند، از طریق تلفن ۱۳۷ به ما اعلام کرده تا درصورت تشخیص، از طریق فروشگاه‌ها و یا تجهیزات فروش شارژ خودکار نیازشان مرتفع شود.

او به تعداد دستگاه‌های شارژ و شارژ خودکار اشاره کرد و افزود: حدود ۸٠٠ نقطه از شهر مجهز به تجهیزات شارژ اصفهان کارت است؛ ۵۰ نقطه از آن‌ها دستگاه‌های شارژ خودکار هستند. این نقاط عبارتند از فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف، ایستگاه‌های مترو، ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز تفریحی که برای راحتی و تامین نیاز شهروندان محترم مجهز به دستگاه‌های شارژ اصفهان کارت شده اند.

سرپرست دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان بیان کرد: شهروندان با نصب اپلیکیشن اصکیف می‌توانند در خصوص تهیه بلیط مراکز تفریحی و پرداخت کرایه مترو بدون نیاز به کارت اقدام کنند. این اپلیکیشن از طریق کافه بازار و گوگل پلی قابل نصب است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار