تیم فوتسال مقاومت البرز در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر به مصاف کراپ الوند رفت که نتیجه بازی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بیست و سومین فصل لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱٨ روز چهارشنبه در تبریز آغاز شد؛ در نخستین دیدار قهرمان ۴ دوره لیگ برتر مس سونگون میزبان تیم تازه لیگ برتری شده زندی بتن کلاردشت بود که با یک بازی نزدیک موفق به شکست این تیم تازه برتری شد و سه امتیاز خانگی به دست آورد.

در حالی که زمان زیادی از پایان فصل قبل نمی‌گذرد، لیگ جدید به دلیل حضور تیم ملی در رقابت جهانی آغاز شد؛ همین امر باعث شد تا چند تیم در حالت ابهام قرار بگیرند و برای شرکت در لیگ امسال دچار دوگانگی شوند و سه بازی هفته اول به تعویق بیفتد.

نماینده البرز، تیم مقاومت در هفته نخست این رقابت‌ها به مصاف رقیب دیرینه خود کراپ الوند رفت، این بازی ساعت ۱٨ روز پنج شنبه در ورزشگاه یادگار امام ره الوند برگزار شد در حالی که هر دو تیم برای کسب امتیاز و شروع پر قدرت پای در میدان گذاشتند.

تیم مقاومت علاوه بر جوانان سرباز که همه با انگیزه مضاعف برای این تیم بازی میکنند توانسته امسال ۵ بازیکن لیگ برتری در فصل نقل وانتقالات به خدمت بگیرد تا از نظر تجربه نیز تیم خود را قوت ببخشد.

شاگردان کشاورز در گام نخست در خانه کراپ با تساوی ۳ بر ۳ به تقسیم امتیازات رضایت دادند تا دست خالی از الوند بازنگردند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.