به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor1، طبق اطلاعات منتشر شده این خودرو با موتور ارتقا یافته AMG V۱۲ همراه با یک سری به روزرسانیهای آیرودینامیکی ارائه میشود. شاید کمی باورش سخت باشد که خودروی Huayra در اوایل سال ۲۰۱۱ راهی بازار خودرو شد، اما با این وجود شرکت پاگانی دهمین سالگرد تولید این ابرخودرو را جشن گرفت. به همین مناسبت، ابرخودروی ایتالیایی Pacchetto Tempesta را برای نسخه بنی کایولا، جانشین Zonda خود ارائه میدهد.
در حال حاضر این خودروی اسپرت ۸۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و آهنگ خود را از طریق یک سیستم اگزوز جدید که حداقل شش نکته برای مطابقت با تنظیمات شش دم بوگاتی Voiture Noire دارد، پخش میکند. اگر خروجی موتور آشنا به نظر میرسد، به این دلیل است که Huayra Imola دقیقاً همان اسب بخار و گشتاور را ارائه میدهد. ویژگیهای Pacchetto Tempesta جدید چیزی فراتر از ارتقاء موتور و نصب یک اگزوز سفارشی است. مهمترین آن بال عقب بازطراحی شده با یک باله مرکزی یکپارچه است، در حالی که شکافنده جلو نیز بخشی از کیت هوایی است.
در مقایسه با Huayra BC معمولی، آخرین نسخه دارای ورودی هوای متفاوتی است و سیستم تعلیق مجدد تنظیم شده و راحتی بیشتری را ارائه میدهد. با توجه به این موضوع، پاگانی یک حالت رانندگی نرم ایجاد کرده در حالی که اطلاعاتی از جزئیات آن در دسترس نیست. جزئیات داخلی قابل توجهای نیز در دستور کار است. Huayra BC Pacchetto Tempesta در مرحله The Quail و در مسابقه Laguna Seca نیز شرکت کرده است. علاوه بر این، پاگانی همچنین اجزای کلیدی Huayra R را که مخصوص پیست است به نمایش گذاشته است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/