حجت الاسلام منتظری گفت: تهدیدات اسرائیل، آمریکا و انگلیس علیه کشورمان بیشتر جنبه نمایشی دارد و هرحرکت احمقانه پاسخی سخت و کوبنده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره با فرا رسیدن ماه محرم گفت:در طول یک سال و نیم گذشته عناصر ضد دین، تکفیری‌ها و وهابی‌ها مناسبت‌های دینی را مورد هجمه قرار دادند، ولی مردم و نخبگان جامعه با مواجهه هوشمندانه و عقلانی توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

او افزود:دشمنان می‌خواهند جبهه سلامت و جبهه معنویت را مقابل هم قرار دهند که ملت ایران خط جمع بین سلامت و معنویت را انتخاب خواهند کرد.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد:شعار ما این است یا اباعبدالله کرونا هست، ولی پرچم تو پابرجا است.این محرم، علمت مثل همیشه بالا است.

او در ادامه خطبه‌های نماز جمعه گفت:یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آیت الله رئیسی، رئیس جمهور جدید مردمی بودن وی است که مورد تحسین رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.نهایت انتظارات و توقعات امام و امت اسلامی از رئیس جمهور همین مردمی بودن و مردمی ماندن است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌ها به حمله به کشتی تجاری اسرائیلی اشاره کرد و گفت:اخیرا رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس بعد از حمله به کشتی اسرائیلی، بدون هیچ مدرک و سندی به رجز خوانی و اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

او تصریح کرد:تهدیدات رژیم غاصب اسرائیل ، آمریکا و انگلیس بیشتر جنبه نمایشی دارد، ولی البته باید بدانند هرگونه حرکت احمقانه در پاسخ به حمله‌ای که معلوم نیست از کجا است یقینا با پاسخ سخت و پشیمان کننده ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

امام جمعه انار ۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت:جریان تکفیری بزرگترین خطر مستمر و نهفته در مقابل اسلام ناب محمدی است، بنابراین مدافعان حرم برترین مجاهدان و شهدای آن‌ها با عظمت‌ترین شهیدان تاریخ هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار