توسعه دهندگان بازی Dead Space در تیزری خصوصیات جدید این بازی را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از screenrant، تولیدکنندگان بازی Dead Space در یک پست اعلام کردند که این بازی‌ جدید را تا اواخر سال ۲۰۲۲ بازسازی و به بازار‌ها عرضه می‌کنند. براساس گزارش‌ها، برنامه EA Play Live به طور رسمی در ماه ژوئن یک تیزر از این بازی را منتشر و برخی از قابلیت‌های Dead Space را فاش کرد؛  که در ادامه این مطلب  به برخی از این خصوصیات می‌پردازیم.

توسعه دهندگان این بازی جلوه‌های بصری خیره کننده و صدای این بازی جدید را نسبت به سری قبلی خود بهبود بخشیده اند. افزون بر این تولید کنندگان Dead Space قرار است جزئیات صحنه بازی را نیز بروزرسانی کنند.

تاریخ رونمایی از بازی Dead Space چه زمانی است؟

توسعه دهندگان بازی جدید Dead Space خصوصیات بیشتری از این برنامه را انتشار نداده و همچنین تاریخ رونمایی دقیق این محصول را اعلام نکرده‌اند. براساس گزارش‌ها برنامه EA (برنامه ای که قبل از رونمایی از یک بازی تیزر یا مشخصاتی از بازی را افشا می‌کند) اخیرا اعلام کرده که این بازی جدید به دور از هرگونه حاشیه‌ای رونمایی می‌شود و این نوید به گیم دوستان داده می‌شود که بازی بسیار هیجان انگیزی است.

بازی

براساس گزارش‌‎‌ها شرکت Dead Space از سال ۲۰۱۳ از توسعه و تولید گیم پلی‌ها دور بوده و آخرین محصول خود به نام Dead Space ۳ را در همان سال رونمایی کرد که مورد استقبال زیادی قرار نگرفت. به همین علت طرفداران این بازی بسیار هیجان زده هستند تا بازی جدید هرچه زودتر رونمایی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار