جمعی از مدیران ارشاد رسانه ملی و مسئولان استان سمنان در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درگذشت مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان را تسلیت گفت

متن پیام به این شرح است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

ارتحال دوست و همکار گرامی، حجت الاسلام شیخ مصطفی توکلیان مدیرکل محترم صداوسیمای مرکز سمنان، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

اینجانب این مصیبت را به ریاست محترم سازمان مدیران کل محترم، خانواده معزز آن مرحوم به ویژه همسر و فرزندان گرامی ایشان و همکاران عزیز در صداوسیمای مرکز سمنان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته که عمر پر برکت خود را وقف ترویج معارف اسلامی و تعالیم نورانی اهل بیت (ع) و خدمت به کشور کرد علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

علی دارابی

معاون امور استان‌ها

نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی هم درگذشت مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و مدیر خدمتگزار حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان را به خانواده محترم مرحوم و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

رحمت و رضوان الهی و همنشینی با اباعبدالله الحسین علیه السلام برای آن مرحوم، و صبر و سلامتی برای بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

عباس گلرو

نماینده مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه

مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان سمنان و جمعی از مدیران کل صدا و سیمای مراکز استان‌ها در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان را تسلیت گفته و برای خانواده و همکاران آن مرحوم آرزوی صبر کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.