امام جمعه سمنان تاکید کرد؛

توسعه استان سمنان با رویکرد استفاده از ظرفیت‌ جوانان

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: بهره مندی از ظرفیت جوانان در تحقق اهداف انقلاب و توسعه کشور، رویکرد رهبر معظم انقلاب و برنامه اصلی در استان سمنان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی خطبه‌های نخستین نماز جمعه سمنان پس از انتصاب وی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: جوانان رکن اساسی جامعه هستند و برنامه توسعه استان سمنان با رویکرد استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی نسل جوان، نوجوان و نخبگان در هر عرصه‌ای طراحی می‌شود.

امام جمعه سمنان از مردم این استان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و پیشرو در عرصه‌های انقلابی و جهادی یاد کرد و گفت: مردم این استان همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی پیش قدم و پای کار بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه استان سمنان با بیان اینکه عدالت محوری و عمل فراجناحی و فرا منطقه‌ای سه راهبرد اصلی خدمت در این استان است گفت: برای توسعه استان سمنان از همه نظر‌ها و دیدگاه همه جناح‌ها بهره می‌بریم و امکانات و تسهیلات عادلانه و با توجه به نیاز هر منطقه توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، حفظ وحدت و تقویت روحیه همبستگی و مشورت را در استان سمنان ضروری دانست و از همه صاحبنظران و مسئولان استان سمنان خواست برای تحقق این هدف و نیز توسعه استان همدل باشند.

نماینده ولی فقیه استان سمنان با یادآوری برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید و آغاز بکار دولت سیزدهم، بر لزوم همراهی مردم برای رفع مشکلات تاکید کرد.

او با قدردانی از حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخاب وی به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: همانگونه که آیت الله شاهچراغی در سال‌های خدمت در سنگر امامت جمعه و نمایندگی، ولی فقیه، منشا وحدت و الگوی مردم داری بود، از این پس نیز این روند ادامه خواهد داشت.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در سخنانی با بیان اهمیت و برکات نماز جمعه جامعه اسلامی نیازمند وحدت و اخوت و پیوند فکری و عاطفی و آرمانی است که در این زمینه نماز جمعه بهترین بستر برای تحقق این مولفه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماز جمعه را سنگر مقاومت فکری و بصریتی برشمرد و افزود: مردم استان سمنان با روحیه جهادی، انقلابی و شهادت طلبی، سنگربانان همیشگی نماز جمعه بوده و هستند.

او  با قدردانی از حسن انتخاب رهبر معظم انقلاب در تعیین حجت الاسلام والمسلمین مطیعی به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: این روحانی فرهیخته، با سوابق درخشان انقلابی و جهادی و آگاهی از وضعیت استان، در توسعه همه جانبه این منطقه موثر و نقش آفرین خواهد بود.پ

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری بیان کرد: نقش نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها، هدایت و حمایت از مردم و مسئولان در راه تعالی و پیشرفت منطقه است.

در این مراسم، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حکم رهبر معظم انقلاب خطاب به حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی را قرائت و به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.