مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ۲ هزار و ۵۰ فقره پرونده تخلفاتی از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل و به ۲ هزار و ۲۵ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده است.

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان پس از طی مراحل قانونی متهمان را علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده به نفع دولت به پرداخت ۹۴۳ میلیارد ریال محکوم کردند.

وی بیان کرد: با توجه به آمار، حدود ۹۹ درصد پرونده‌ها رسیدگی شده و فقط ۲۵ پرونده قاچاق باقی مانده که آن‌ها نیز در مراحل مختلف رسیدگی قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: از جمله کالا‌های قاچاق کشف شده که برای قاچاقچیان آن‌ها حکم صادر شده می‌توان به البسه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوخت و قطعات یدکی خودرو اشاره کرد.

وی اظهار کرد: ادارات تعزیرات حکومتی با همراهی یگان‌های انتظامی مستقر، در راستای توجه به تولید داخل مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار جدی خود دارد و این امر در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال مبنی بر پشتیبانی از تولید است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.