عکس‌های جذاب و برتر رقابت‌های امروز (۱۵ مرداد) المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تماشا خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مسابقات کشتی و چند رشته دیگر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

 

 

محمدیان ناباورانه مغلوب کشتی گیر گرجی شد

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان ناباورانه مغلوب شد و برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد.

محمدیان ناباورانه مغلوب کشتی گیر گرجی شد

قیاسی از صعود به نیمه نهایی ناکام ماند

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی پس از پیروزی در دور نخست مقابل هیثم دخلاوی از تونس مقابل باجرانگ عنواندار کشتی جهان از هند مغلوب شد و شانس رسیدن به دیدار نیمه نهایی را از دست داد.

قیاسی از صعود به نیمه نهایی ناکام ماند

آمریکا مدال طلای والیبال ساحلی المپیک را تصاحب کرد

آپریل راس و آلیکس کلینمن آمریکایی موفق به کسب مدال طلا در والیبال ساحلی زنان شدند. این دو نفر ماریافه آرتاچو و تالیکوا کلانسی از استرالیایی را در دو ست ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۶ شکست دادند. همچنین آنوک ورگه دپره و جوآنا هایدریش از سوئیس، تینا گراودینا و آناستازیا کراوچنوکا از لیتوانی را شکست دادند به مدال برنز رسیدند.

آمریکا مدال طلای والیبال ساحلی زنان المپیک را تصاحب کرد

کریس بیث داور استرالیایی دیدار فینال مسابقات فوتبال مردان المپیک ۲۰۲۰ توکیو بین تیم‌های برزیل و اسپانیا را قضاوت خواهد کرد

این دومین بار پیاپی است که داوری از کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار فینال مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک را عهده دار می‌شود. علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان دیدار فینال المپیک ۲۰۱۶ ریو را سوت زده بود.

کریس بیث داور استرالیایی دیدار فینال مسابقات فوتبال مردان المپیک ۲۰۲۰توکیو بین تیم‌های برزیل و اسپانیا را قضاوت خواهد کرد.

لاکروز سومین طلایی بوکس کوبا در المپیک توکیو

ژولیو سزار لاکروز مشتزن دسته سنگین وزن کوبا و قهرمان مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو، امروز در مسابقات المپیک توکیو از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و دومین طلای پیایی المپیک خود را به دست آورد. این سومین مدال طلای کوبا در مسابقات بوکس المپیک توکیو بود.

لاکروز سومین طلایی بوکس کوبا در المپیک توکیو

مکزیک با شکست ژاپن مدال برنز فوتبال المپیک را کسب کرد

تیم‌های ملی فوتبال المپیک ژاپن و مکزیک در چارچوب دیدار رده بندی رقابت‌های فوتبال المپیک توکیو به مصاف هم رفتند که در انتها مکزیکی‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود را شکست دهند و علاوه بر کسب رتبه سوم، مدال برنز این رقابت‌ها را نیز کسب کنند.

مکزیک با شکست ژاپن مدال برنز فوتبال المپیک را کسب کرد

زارع به مدال برنز دست یافت

امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی المپیک توکیو مقابل حریف چینی خود به پیروزی ۵ بر صفر دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

زارع به مدال برنز دست یافت

چین قهرمان تنیس روی میز تیمی بخش مردان در المپیک توکیو شد

تیم تنیس روی میز مردان چین با شکست تیم آلمان قهرمان رقابت‌های المپیک توکیو شد و مدال طلای این مسابقات را به نام خود کرد. تیم تنیس روی میز چین با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست داد و مدال طلا را به نام چین ثبت کرد. پیش از این مسابقه نیز تیم ژاپن با شکست کره جنوبی عنوان سوم این رقابت‌ها را کسب کرده بود.

چین قهرمان تنیس روی میز تیمی بخش مردان در المپیک توکیو شد

طلای فوتبال بانوان در المپیک به کانادا رسید

تیم‌های فوتبال المپیک سوئد و کانادا در چارچوب فینال رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف هم رفتند که در انتها تیم ملی کانادا با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل حریف خود توانست علاوه بر عنوان قهرمانی این مسابقات مدال طلای المپیک توکیو را نیز کسب کند. این بازی در طول ۱۲۰ دقیقه با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید، اما کانادایی‌ها در ضربات پنالتی توانستند رقیب خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند و قهرمان مسابقات شوند.

طلای فوتبال بانوان در المپیک به کانادا رسید

اخراج بازیکن تیم والیبال زنان برزیل به علت دوپینگ

مسئولان تیم والیبال زنان برزیل تاندارا کایکستا بازیکن این تیم را به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ از تیم اخراج و راهی برزیل کردند. این بازیکن در تمام بازی‌های برزیل در المپیک توکیو حضور داشت.

اخراج بازیکن تیم والیبال زنان برزیل به علت تخلف دوپینگ


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار