کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای هوای روزانه تا پایان هفته جاری در نقاط مختلف استان به شکل محسوس و قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان تا روز یکشنبه قسمتی تا نیمه ابری در بعضی از ساعات همراه با وزش باد گاهی نسبتا شدید و رشد ابر خواهد بود.

او گفت : افزایش ابر طی ساعاتی از بعدازظهر از نمود بیشتری برخوردار است که این وضعیت در پاره‌ای از نقاط با رعد و برق و احتمالا رگبار موقت باران همراه خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: از روز دوشنبه تا پایان هفته به دلیل اینکه شرایط پایدار در جو منطقه تقویت می‌شود دمای هوای روزانه در نقاط مختلف استان به شکل محسوس و قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

او دمای هوای شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین ۲۵ و ۳۹ درجه سانتی‌گراداعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشنه دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.