۲۱ نفر از هنرمندان خراسان رضوی با کسب رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر در جشنواره فرهنگی و هنری وقف، چشمه همیشه جاری خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری وقف، چشمه همیشه جاری ۲۱ نفر از خراسان رضوی با کسب رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر در این جشنواره  خوش درخشیدند.

در بخش هنر‌های تجسمی- گرافیک محمود بازدار از مشهد رتبه سوم را کسب کرد. در بخش فضای مجازی- نرم افزار مرتضی لنگری از مشهد شایسته تقدیر شد.

در بخش چند رسانه‌ای- انیمیشن مهدی کارگزار از مشهد رتبه دوم را کسب کرد. در رشته عکاسی با دوربین حرفه‌ای – مجموعه ای، تک عکس و عکاسی با تلفن همراه به ترتیب امیر عنایتی از تربت حیدریه رتبه سوم و جواد رضایی سالانقوج از مشهد رتبه اول، هادی دهقان پور از سبزوار، شایسته تقدیر شدند.


بیشتر بخوانید


در بخش خبر و رسانه- گزارش رادیویی و تلویزیونی مریم تکافی، تکتم سیدی، مهدی رهنما و احسان فکور به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و شایسته تقدیر و در بخش تولیدات مکتوب خبری، امید حسینی نژاد و آرزو مستاجر حقیقی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش در بخش ادبی- داستان منیره هاشمی از مشهد شایسته تقدیر، خدابخش صفادل از نیشابور رتبه اول، در رشته خوشنویسی- بخش ثلث و نسخ به ترتیب مرضیه مکارم از سبزوار و حمید مکانیک از قوچان شایسته تقدیر شدند.

در بخش آثار پژوهشی- پایان نامه به ترتیب سید محمد حسینی رتبه سوم و مسعود داوری هر دو از مشهد شایسته تقدیر و در بخش مقاله تقی ابراهیمی سالاری از مشهد رتبه سوم را کسب کردند و محسن رحیمی و ابوالفضل حسن آبادی هر دو از مشهد در این رشته شایسته تقدیر شدند.

 آیین اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری وقف، چشمه همیشه جاری، با معرفی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره در محل سالن اجتماعات سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد و در آن رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر جشنواره در ۸ بخش و ۲۷ رشته تخصصی فرهنگی و هنری و پژوهشی و رسانه‌ای معرفی شدند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.