سرپرست اداره دامپزشکی اندیکا:

بیش از ۲۶ هزار راس دام در مناطق صعب العبور اندیکا واکسینه شدند

متوسل از خدمات رسانی به دامداران عشایری اندیکا در مناطق ییلاقی کم‌برخوردار و صعب‌العبور خبر داد.

رضا متوسل سرپرست اداره دامپزشکی اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور خدمات رسانی به دامداران عشایر مستقر در مناطق ییلاقی دشت آبدار و دشت بی آب و الرد منطقه کمفه خدمات دامپزشکی از جمله مایه کوبی دام سبک (گوسفند و بز) و آموزش‌های چهره به چهره در این مناطق به دامداران ارائه گردید.

او افزود: بیش از ۲۶ هزار راس دام سبک در مناطق ییلاقی اندیکا بر علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در طی ۴ شبانه روز ایمن سازی شدند.

متوسل بیان کرد: خدمت رسانی در مناطق محروم و دور افتاده جزو سیاست‌های حمایتی و از اولویت‌های اداره کل دامپزشکی است که در همین جهت گروهی متشکل از دامپزشکان و اکیپ‌های مایه‌کوبی با تجهیزات کافی به این مناطق ییلاقی صعب‌العبور و کم‌برخوردار اعزام شده و به ارائه خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی نظیر واکسیناسیون، سم پاشی و آموزش دامداران در این مناطق می‌پردازند.

شایان ذکر است این مناطق در شرق اندیکا و هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری واقع شده اند که جهت دسترسی به این مناطق اکیپ‌های عملیاتی دامپزشکی می‌بایست با استفاده از چهارپایان خود را به عشایر مستقر برسانند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.