فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هندیجان از خبرنگاران برتر این شهری بندری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،به مناسبت پاسداشت و گرامیداشت شهادت سارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در افغانستان ظهر امروز از خبرنگاران شهرستان هندیجان از سوی فرمانده انتظامی سرهنگ نصیر ابدالی فرد و مسئول عقیدتی سیاسی و کارکنان انتظامی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

سرهنگ ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان در این نشست گفت: خبرنگاران در عرصه خبر وظیفه سنگینی برعهده دارند تا با قلم خود و یک خبر سازنده و جهت رفع مشکلات و معضلات قدم بردارند.

او افزود: نیروی انتظامی شهرستان هندیجان در سال ۱۴۰۰ با اشاره به کشف سرقت و دستگیری سارقان منازل و احشام و اتومبیل و کشف قاچاق کالا و سوخت از سوی نیرو‌های انتظامی اطاعات و همکاری خوب بسیج و نیرو‌های مقاومت سپاه پاسداران پیشرفت خوبی داشتم.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: در زمینه سرقت‌های کشف شده در شهرستان تاکنون ۴۱ نفر سارق دستگیر که ۲۸ قبضه سلاح غیر مجاز نیز کشف شده است علاوه بر آن ۲ تُن و ۴۰۰ کیلو انواع مواد مخدر و ۳۲ نفر از قاچاق چیان دستگیر شدند.

ابدالی فرد اظهار داشت: درحوزه خدمت رسانی به شهروندان ۵۷۷ دستگاه خودرو توزیع پلاک از سوی همکاران در پلیس راهوار و ۱۳ دستگاه مخدوش و توقیف ۳۹ دستگاه موتورسیکلت ۴۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و ۴ هزار و ۸۳۵ مورد تخلف توسط پلیس راهور ضبط شد.

فرمانده انتظامی هندیجان در پایان گفت: امنیت بر اساس قانون استوار است و وظیفه تمام آحاد جامعه که به قانون و قوانین اسلامی و اجتماعی احترام گذاشته و همچنین از مردم فهیم شهرستان هندیجان تشکر می‌کنیم که همکاری خوبی با نیروی انتظامی در سطح شهرستان هندیجان داشته و دارند.

تقدیر پلیس از خبرنگاران برتر هندیجان

تقدیر پلیس از خبرنگاران برتر هندیجان

تقدیر پلیس از خبرنگاران برتر هندیجان

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.