مشاور مطبوعاتی پیشین ترامپ اعلام کرد که او برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا مجددا نامزد خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شان اسپایسر، مشاور مطبوعاتی پیشین کاخ سفید امروز از کتاب جدیدش با عنوان «ملت رادیکال: نقشه خطرناک جو بایدن و کامالا هریس برای آمریکا» رونمایی کرد. در خلال مصاحبه‌ای به مناسبت رونمایی از این کتاب وی به طور رسمی اعلام کرد که ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ به عنوان نامزد ریاست جمهوری حضور خواهد داشت.

وی افزود: سیاست‌های جو بایدن در رابطه با مسائلی مثل مهاجرت در ماه‌های اخیر ترامپ را بر آن داشته تا مجددا نامزد ریاست جمهوری شود.

این بیانیه در حالی اعلام شده که طبق نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک در همین هفته بیش از ۶۰ درصد آمریکایی‌ها پیشنهاد نامزدی ترامپ برای سال ۲۰۲۴ را برای کشورشان مضر می‌دانستند.

به گفته وی ترامپ همچنین قصد دارد جمهوری‌خواهان را برای انتخابات میان دوره در سال ۲۰۲۲ گرد هم آورد.

پیش‌تر ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا قصد شرکت در انتخابات بعدی را دارد گفته بود که پاسخ را می‌داند، اما به دلیل برخی ملاحظات از جمله تاثیر بر بودجه تبلیغاتی انتخابات هنوز نمی‌تواند آن را اعلام کند.

سال گذشته میلادی، ترامپ در انتخابات از نامزد حزب دموکرات، جو بایدن شکست خورد. وی ششمین رئیس جمهور آمریکا است که تنها یک دوره بر این مسند بوده است.

پس از این شکست، رئیس جمهور پیشین آمریکا در تمام سخنرانی‌های خود، دموکرات‌ها را به سرقت آرای او در ایالت‌های کلیدی متهم کرده و خواستار اصلاح قوانین انتخاباتی در تمامی ایالت‌های آمریکا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
البته اگر عمرش به دنیا باشه
دعا میکنم که به پاسداشت خون پاک شهید سلیمانی آرزوی رئیس جمهوری را به گور ببرد
آخرین اخبار