رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص مسائل مختلف فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال درباره حامی مالی جدید تیم ملی فوتبال گفت: یکی از مشکلات عمده ما بحث جذب حامی مالی است و خدا را شکر این مشکل در حال حل شدن است. اتفاق خوبی انتظار فوتبال ایران است و در آینده خیالمان راحت خواهد بود که یک حامی مالی مشکلاتمان را حل می‌کند.

او در‌ مورد لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: هر لیگ شرایط خاص خودش را دارد. لیگ برتر، مخاطب زیادی دارد و همیشه جذاب بوده است. در لیگ امسال تا هفته آخر مشخص نبود که چه تیمی قهرمان می‌شود و یا چه تیمی سقوط می‌کند. لیگ برتر تا ثانیه‌های آخر جذاب و مهیج بود. امیدوارم بتوانیم از فصل آینده، تماشاگران را به ورزشگاه‌ها بیاوریم. جای آن‌ها خالی بود و می‌توانستند لیگ برتر را جذاب‌تر کنند.

او در خصوص اینکه چه موقعی تماشاگران می‌توانند به ورزشگاه‌ها بیایند گفت: در هفته آخر لیگ برتر، درخواست کردیم که تماشاگران به ورزشگاه بیایند، اما شرایط همه گیری ویروس کرونا، بدتر شد و نتوانستیم از وجودشان استفاده کنیم. فکر می‌کنم از لیگ آینده بتوانیم با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا، درصدی از تماشاگران را به ورزشگاه بیاوریم و از وجودشان بهره ببریم. امیدوارم مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند تا این ویروس از کشورمان برود.

او ادامه داد: نقطه قوت فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ است که به خوبی دارد لیگ‌ها را برگزار می‌کند. سال به سال شرایطمان بهتر می‌شود و کیفیت لیگمان نسبت به گذشته، مطلوب‌تر شده است. هیچ کاری بدون ایراد نیست. سازمان لیگ شرایط خوبی دارد و فدراسیون هم می‌خواهد سازمان لیگ را در جهت برنامه‌ای که دارد، حمایت کند.

بهاروند اشاره کرد: من در سازمان لیگ، سرپرست نیستم. سازمان لیگ، یک سازمان خصوصی است و من رئیس آن هستم. عزیزی خادم در سازمان لیگ، رئیس مجمع است.

او درباره تاریخ احتمالی و شروع مجدد لیگ برتر فوتبال گفت: اواخر مهر لیگ برتر شروع می‌شود. البته همه چیز به تیم ملی فوتبال کشورمان بستگی دارد. امسال برنامه‌های متنوعی را خواهیم داشت. جذب مربی و بازیکن خارجی برای فصل آینده، آزاد خواهد بود. دیگر نمی‌خواهیم بدهی‌های مربیان خارجی قبلی گریبان گیرمان شود. در لیگ آینده، بحث انضباطی برایمان اهمیت زیادی خواهد داشت و با قاطعیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد. ان شا الله لیگ برتر آینده، کیفیت بهتری خواهد داشت.

او ادامه داد: اگر بازیکن خارجی بخواهد وارد کشور شود، باید سوابقش مورد بررسی قرار بگیرد. هر باشگاهی که بخواهد بازیکن یا مربی خارجی به خدمت بگیرد، باید تضمین مالی را به سازمان لیگ بدهد. باشگاه‌ها موظف هستند ضمانت نامه بگذارند تا بتوانند بازیکن یا مربی خارجی جذب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار