با واریز بیش از ۱۱ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی رشد ۸۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به این که در حال حاضر ۳۰۵۴۴ حامی حمایت ۱۵۲۷ یتیم و ۳۳۷۵ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند،گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی در ۴ ماهه ابتدای سال ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد البرز بابیان این که این مبالغ در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان بوده، افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان ایتام ۱میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۵۸۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

محمدی فرد گفت: با واریز بیش از ۱۱ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی رشد ۸۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

او موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و افزود: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.