ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ به شایعات مطرح شده درباره انتقالش به لیگ‌های آلمان و ایتالیا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روز گذشته در پایان بازی تیمش مقابل کراسنودار که طی آن ۲ گل به ثمر رساند، در گفت و گو با خبرنگار شبکه تلویزیونی MATCH PREMIER روسیه، درباره شایعات انتقالش به تیم‌هایی مانند بایرلورکوزن و اینترمیلان توضیحاتی داد.

آزمون گفت: "من با زنیت قرارداد دارم و فقط روی بازی‌ها تمرکز خواهم داشت. هر تصمیمی که تیم بگیرد، همان خواهد شد. در هر صورت من کار خودم را انجام می‌دهم. "

سردار درباره این بازی نیز گفت:" سه امتیاز بسیار مهمی بود، این دربی روسیه است. بسیار خوب است که ما برنده شدیم. نکته اصلی این است که ما دستورالعمل‌های مربی را اجرا کردیم و در مسابقه برنده شدیم. سه پیروزی متوالی ،ما همینطور بازی خواهیم کرد و امتیاز خواهیم گرفت. "

سایت این شبکه تلویزیونی با انتشار این مصاحبه در ادامه نوشت، پیشتر گزارش شده بود که چندین باشگاه از ۵ لیگ برتر اروپایی علاقه‌مند به خرید آزمون هستند. اطلاعاتی در مورد انتقال احتمالی این بازیکن ایرانی به تیم‌های اینتر، رم، ویارئال و بایرن در رسانه‌ها منتشر شد.

در این فصل آزمون ۲۶ ساله ۴ بازی برای زنیت انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده است. قرارداد او با زنیت تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ ادامه دارد و قیمت انتقال او ۲۵ میلیون یورو برآورد شده است. "

گفتنی است شب گذشته زنیت با ۲ گل دقایق ۹ و ۳۵ سردار آزمون با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کراسنودار گذشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار