یک فرمانده رژیم صهیونیستی در واکنش به ارسال بالن‌های آتش زا از طرف فلسطین، غزه را تهدید به حمله نظامی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، الیعازر تولیدانو، یک فرمانده رژیم صهیونیستی با اشاره به ارسال بالن‌های آتش زا از طرف فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین، در لفاظی بی اساسی غزه را تهدید کرد و گفت: «ما اجازه بازگشت به وضعیتی را که قبل از عملیات نگهبان دیوار‌ها (شمشیر قدس) علیه غزه وجود داشت، نخواهیم داد.»

او در ادامه لفاظی‌های خود افزود: «ما اگر مجبور شویم از ورود به نبردی دیگر هراس نداریم. آنچه تا به امروز بوده در آینده نخواهد بود.»

پیش از این اعلام شد که پرتاب بالن‌های آتش زا از غزه سبب وقوع چهار مورد آتش سوزی در شهرک های صهیونیست نشین شده است. این بالن‌ها خسارت‌های جدی مادی برجای گذاشتند و به طور خاص به زمین‌های کشاورزی و اموال عمومی و خصوصی آسیب وارد کردند.

جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین با عنوان عملیات «شمشیر قدس» که پس از تجاوزگری صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هدف قرار دادن نمازگزاران در ۲۸ رمضان آغاز شد، پس از انتفاضه موشکی مقاومت و پرتاب بیش از ۴ هزار موشک به سوی مواضع نظامی، فرودگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه که نشان داد برد موشک‌های مقاومت سراسر اراضی اشغالی را در بر می‌گیرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش‌بس مجبور کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
فَکَأَیِّنْ مِنْ قَرْیَةٍ أَهْلَکْنَاهَا وَهِیَ ظَالِمَةٌ فَهِیَ خَاوِیَةٌ عَلَىٰ عُرُوشِهَا وَبِئْرٍ مُعَطَّلَةٍ وَقَصْرٍ مَشِیدٍ
پس چه بسیار شهر و دیاری که ما اهلش را در آن حال که به ظلم و ستم مشغول بودند به خاک هلاک نشاندیم و اینک آن شهر‌ها از بنیاد ویران است و چه چاه و قنات‌های آب که معطل بماند و چه قصر‌های عالی بی‌صاحب گشت . راست گفت خداوند یگانه بلند مرتبه و عظیم جل جلاله . گیرم که خلق را به فریبی فریفتید با دست انتقام طبیعت خداوند جل جلاله چه می کنید که پی در پی گرفتارش شده اید ای ملعونین شیطان صفتان خبیث صهیونیستی و آمریکایی تروریست جنایتکاران و همپیمانان ملعونتر از خودتان . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار